keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Huligaani jumppaa...

Eli jos vau.fi sivustoon on uskominen, alkaa Huligaani tästä päivästä lähtien liikkua. Viikon päästä Huligaania voidaan nimittää alkion sijaan sikiöksi! Hurjaa!! Ja minä en vieläkään ole oikein sisäistänyt olevani raskaana... Olen vain ollut kipeänä.

Tässä muutama päivä sitten lueskelin muiden blogeja ja jonkun blogissa oli sivupalkissa blogilista otsikon "kanssani odottelee" alla. Olin saada sätkyn, kun listalla oli oma blogini! Piti oikein tuijottaa tuota listaa ja hengitellä. Koskahan sitä oikein sisäistää tämän todeksi?

Ensi viikon torstaina on ensimmäinen neuvolakäynti. Silloin Huligaani on jo virallisesti sikiö ja pääsemme häntä morjestamaan. Jospa se tekisi tästä todellisempaa?

Sen kuitenkin tiedän, että minun on lauantaisin turha suunnistaa kioskille lottokuponkia täyttämään! Olen saanut elämässäni kaksi täysosumaa ja tuskin kukaan saa kolmea! Minun lottovoittoni ovat Armas ja Huligaani. Heistä olen ikuisesti kiitollinen.


2 kommenttia:

Ninpe kirjoitti...

Ha haa äkkiä viemään se lotto-kuponki...sanontahan on EI KAHTA ILMAN KOLMATTA!!!! joten kipin, kapin kiskalle tai laita Armas asialle :)

PiKo kirjoitti...

Ja kun lotossa natsaa, ni sitten me tytsyt lähdetään pitkälle kylpyläviikonlopulle sun voittorahoista :D