lauantai 4. lokakuuta 2008

Tästä se alkaa!

Olen jo jonkin aikaa seurannut muiden lapsettomuushoitoja läpikäyvien blogeja. Näiden ihanien ihmisten avulla olen saanut sekä tärkeää tietoa hoidoista että vahvistuksen sille etten ole tunteideni ja ongelmieni kanssa yksin. Kiitos siitä!!

Pitkällisten pohdintojen tuloksena aloitan oman blogini. Nimimerkkini pysyy samana kuin aiemminkin, eli olen Puuhanurkka ja toiveina on oma sinappikone. Lähestyn uhkaavasti maagista 40 vuoden ikää, kuten Armas miehenikin. Minulla on todettu vakava endometrioosi ja olen menettänyt toisen munasarjani laparoskopiassa. Jaetut kortit eivät siis ole kovinkaan hyvät tähän sotaan. Päätimme siihen kuitenkin ryhtyä, koska toinen vaihtoehto olisi ollut vieläkin rankempi! Vielä emme laske aseita ja heiluta valkoista lippua.


Tervetuloa seuraamaan sodan vaiheita.

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Mä olen niin odottanut , että koska sä perustat oman blogin!

Tervetuloa vaan blogittelemaan ja tottahan toki saat linkittää ja minä myös varmaan sinut :)

Puuhanurkka kirjoitti...

Oi, kiitos ensimmäisestä kommentista Rasavillirusakko. Tottakai voit linkittää, olen imarreltu!